Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 21 april 2008

Mör som fan..

guuud så skönt det är att duscha efter träningen..phu..är helt mör i kroppen..Håller på att laga hemgjort rotmos...fan vad gott det ska bli..:) I morgon är det tisdag och ev rep..har egentligen inte tid..hur ska tiden räcka till..jag ska ev lägga sång till helgen på våran nya inspelning som bandet spelade in förra helgen då jag drog på semester..hmm...

I veckan ska jag köpa och hämta en TV av en polare i Linnéstan...jag skall även hämta en cykel som jag fått av min polare och kollega ...:) såå jäkla trevligt att kunna cykla och sen att ha en fungerande TV..ska nog skaffa mig ett medlemskap på lovefilm eller nått så jag kan ta igen filmer som jag missat pga ett trasigt scartuttag..:)

Helgen ska avslutas med att fira att lilla Tussan fått ett nytt arbete..tjoho..grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar