Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 4 april 2008

ni undrar kanske..

jaa ni undrar kanske hur det går med viktminskandet!..och jag har gått ner 5 kilo..men så det har stått still ett tag nu..*mutter*..så jag ska öka träningen och stränga till mig lite.. sen att påsken kom i mellan med lite för mycket godis än vad viktklubb ville...eeeh..hehe.. På söndag går mitt träningskort ut..så det är dags att hosta upp pengar till ett nytt..

På mitt gym kan man barabetala månadsvis om man binder upp sig på 12 eller 15 månader...inte för ett halvår...hittills har jag haft ett 3 månaderskort för 1500 kornor.. Kanske lite dyrt..men jag vet att om jag binder upp mig på ett år så hittar jag säkert en ny lägenhet på andra sidanstan och då är ju ingen mening eftersom mitt gym inte är nån kedja utan bara ett ställe..

Träningskort
1 gång 85 kr
10 klipp 750 kr (giltligt 1 år)
3 mån 1500 kr (ej frysbart)
6 mån 2750 kr (frysbart 1 tillfälle 2-6 veckor)
Årskort 4700 kr (frysbart 2 tillfällen 2-6 veckor)
Årskort 4200 kr (ej frysbart)
12 månaders Autogiro 350 Kr/mån (ej frysbart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar