Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 28 april 2008

Det är riktiga människor som mailar..

Jag har ju inte skrivit nått om mitt nätdejtande..haha..och det betyder att jag har fastnat i en slags chock..det rasar in mail och jag sållar så mycket att jag tror jag har svarat på 2 mail av 80...gud så jobbigt detta är..ska nog lägga ner. I går fick jag ett mail av en kille som var göteborgare och han såg väl trevlig ut.. jag funderade på att svara meeen jag gick och la mig istället eftersom jag var slut efter en dag i studion..

i morse på spårvagnen blev jag sittandes som en fågelholk..han kliver på hållplatsen efter mig och sitter snett framför mig.. Vi kliver av på samma hållplats..hmm..skumt.. undra om han kände igen mig..jag tror det för han tittade när vi klev av..och jag satt och gapade och insåg att det är RIKTIGA människor som skickar mail till mig...så fick jag mer ångest över att jag inte svarar alla...ghaaa..

Välkommen måndag..ghaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar