Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 23 mars 2012

Veckan då magen gav upp

Jag har blivit smittad av nått.. redan när jag vaknade i tisdags kände jag mig bakfull.. magen var inte bra..och det är jäkligt ovanligt då min mage är näst intill perfekt nuförtiden med LCHF.

Jag ska inte gå in på detaljer här men vi kan säga som så att jag inte kan lämna lägenheten utan det finns en risk att jag skiter på mig...jag kräks alltså inte..oj det blev visst detaljer som heter duga..jaaja ni som läser är luttrade det vet jag:)

Har inte ätit nått på flera dagar nu.. en prinskorv..några salta nötter.. en coca cola.. Ringde till sjukvårdupplysningen och jag fick en massa frågor men den som ekar i mitt huvud är:
- Har du vistats i sjukhusmiljö den senaste veckan... ?
jag var på väg att säga nej..
sen insåg jag ju att jag satt ju med Jackson både på vårdcentralen och på barnakuten..

Japp där har vi svaret sa sjuksköterskan i telefonen. Du har plockat upp något som inte slår ut dig helt..men som gör dig tillräckligt dålig för att inte kunna klämna hemmet..

Jag fick order om att koka egen vätskeersättning och att bara äta kokt mat och att om jag inte blev bättre i magen på söndag skulle jag uppsöka läkare..

Snälla mage bli bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar