Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 10 mars 2012

34,5

34,5 det är hur många centimetrar jag har minskat sen i slutet av september sammanlagt över hela kroppen.
Största minskningen är över rumpan där hela 13 centimeter har försvunnit.

..och jag har ännu inte börjat att träna ännu..:) Väntar på vårens så jag kan börja springa, för nu har jag gått ner så pass mycket att löpning är ett alternativ och inte pajjar knäna:)

Men just nu ska jag bara ta en mellis...

2 kommentarer:

  1. Grattis Britta! Jättebra jobbat! Blir så glad när jag läser om dina framgångar! Inte bara att du minskar i omfång utan för att du även verkar må så bra. Glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag mår jättebra:) Idag fick jag ta en storlek small när jag provade kläder..det var länge sen! :)

      Radera