Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 3 april 2011

Söndag med halsont

Gårdagen bestod i plugg och ärenden så då blev det inte milen gådd...men 5 km blev det iallafall. Jag tänkte att det tar jag igen idag söndag.. jahapp då vaknar man med halsont från helvetet... inte bra. Mina ögon har varit röda i två dagar och jag känner mig såå stilig. Så jag är inte riktigt kry.

Idag ska jag försöka lära mig att skilja på Bryssel 1, Luganokonventionen, Brysselkonventionen och även Romkonventionen och New Yorkkonventionen.

Tenta både i morgon OCH på fredag och dessutom ny kurs i juridik börjar på tisdag...fan vad mycket det blev denna vecka då.
Tänkte först att jag skiter i IT-lektionen på torsdag eftermiddag för att kunna ha tid att plugga men ser att vi ska få besök av en åklagare..faaaaan..Intressant förstås men hur sugen är man på det när en tenta hänger över en..en engelsk tenta...kul på hjul..not.

Trevlig söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar