Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 18 april 2011

benhinnor..

..och nu står vågen still...jag går fortfarande lika mycket men inget händer...jobbigt. Jag får förövrigt sviiinont i benhinnorna när jag är ute och powerwalkar, så promenaden i morse blev i ett lugnare tempo. Är livrädd att få inflamationer för dom kan vara svåra att bli av med i benhinnorna.

Kanske ska se över skorna, kanske borde jag ha ännu bättre dojor ändå... hmmm..

Jag vet att mina benhinnor mår bättre om jag springer, men jag får för ont i kroppen att springa när jag fortfarande väger för mycket..måste gå ner 5 kilo till innan jag kan börja springa.

Idag är det soligt och jag borde plugga lite..men just nu för stunden ska jag sitta med kaffet på balkongen och drömma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar