Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 21 april 2011

Gårdagen

Igår drog vi ut till Frölunda torg som hade invigning på sista etappen, 30 nya butiker hade slagit upp portarna och bla Tussans nya arbetsplats har öppnat där.
Vi sa hej till henne som stod och delade ut godis i butiksantrén. Jättefin butik, man blev verkligen shoppingsugen. Jag frågade efter min gamla basist som jag vet borde vara där under men hon hade precis gått och var klar för dagen.

Överallt var det gröna band uppsatta och gratis godis och glass och kaffe och bra erbjudanden. men efter som jag inte fått några pengar blev det endast lite sill på hemköp:)

Idag har jag fått pengar och skall handla ägg och potatis och i eftermiddag ska jag dricka öl eller vin med några polare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar