Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 24 mars 2011

Torsdag smorsdag

Dagen startade med lite bokföring. Jag borde tycka detta är skitroligt, för jag gillar att organisera och se resultat och att ha ordning...och nånstans kan jag känna att detta är kul.
Men just nu känns det liksom att jag inte förstår vad jag gör. Jag konterar..okej... Påbörjade idag inlämningsuppgiften, det ska nog gå bra..men jag är inte säker på exaktvar jag håller på med, det vet jag nog inte förrän jag arbetar med det praktiskt..och kommer jag jobba med detta?..who knows..:)

Nu på eftermiddagen traskade vi till Hovrätten och lyssnade på en rättegång.
Det stora minuset var ju att den misstänkta bar kniv..Not good. Jag snackade med vakten senare och han sa att det var ju inte bra... nej verkligen inte...ghaaaa...

FREDAG I MORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar