Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 7 mars 2011

Måndag Schmåndag

Sitter i köket och avnjuter en kopp kaffe och tittar stolt på pärlhyacinterna som jag köpt och planterat! Skrev en tenta i morse från till lunch och det gick bra... har jag gjort några större missar beror det på att jag fått hybris eller annan självgodhet som slår ut hjärnan.

Såg att en kille från hemstaden kört ihjäl sig på en skoter. Overkligt. Jag känner inte honom men hans lillebror känner jag till mer. Tankarna går till familjen.

Tingsrätten ringde mig idag och ville ha mig på intervju....asså faaan jag har ju redan tackat jag till Åklagaren...
Hoppas att någon annan i klassen blir glad för att jag tackade nej.

1 kommentar:

  1. det känns verkligen som om den här utbildningen är din grej! kul!
    men den här killen, vem är det? otäckt:(

    SvaraRadera