Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 3 juni 2009

tappad på blod..

På jobbet var det ledsna ögon och huven på sne....det är ju bara jag som fått sparken.. men jag ger mig inte..jag ringde en kontakt som kanske har nått i skjortärmen...hmm..vi får se

Jag är ledsen och jag har svurit mer under hela dagen än vad jag gjort det senaste halvåret. Skönt å svära. I morgon ska jag väl säkert sparka till nått åxå.

jag är för arg för att repa...för labil för att träffa folk..

Jag gick idag in på blodgivningen och gav blod...en liten tröst var att mina blodvärden har aldrig varit så bra 136! Kan det vara min LCHF diet? och allt min springande?

jag väger under 77 nu...så Fritjof...komigen!

Jag gick även och röstade idag..glöm inte det.

Nu ska jag lägga mig på rygg och böla.

hejhej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar