Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 25 juni 2009

Märkligt..men inte överraskande..

I den ljusa försommarnatten i natt efter ölen traskade jag och Herr björn hemåt men stannade till för att käka pizza. När herr Björn skulle  betala hade han tappat sin hundring som han 5 minuter tidigare visat stolt... Jag sa åt honom att jogga tillbaka och kolla om den låg på backen..en hundring är en hundring..så han stack iväg.

Jag satte mig och väntade på maten.. han kommer tillbaka anfådd och klagar  över sin mage...han joggar in på pizzerians toa och blir kvar där en bra stund... Våra pizzor kommer men inte herr Björn..

Men så kommer ett sms som lyder exakt: -Du kan väl skicka ett mess när pizzan kommer. Tar ett tag att bromsa in spyan och onanin.

Jag svarar. Pizzan är serverad..hehe

-Bollocks. Kommer som ett reptilsnabbt svar tillbaka..

haha..jag älskar mina vänner..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar