Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 6 juni 2009

avveckling och dödsfall..

Vilken jävla vecka...den började så bra med Fröken S besök i helgen som var...måndagen där var superbra!...sen gick det åt helvete..

Jag gick på utvecklingsamtal på tisdagen och fick kicken, men jag och min chef håller på att skriva en konsekvensbedömning som skall lämnas in... Den allra högsta chefen  fattar nog inte vad han gör.. Det är bara jag i hela myndigheten som gör det jag gör..så nu måste dom tänka om.

Det kostar MER att låta mig gå än att låta mig stanna.

..eländet ville inte sluta, min närmsta kollegas pappa dog, strax över 50 år, så jäkla sorgligt...

och eftersom min kollega varit på semester har jag försökt jobba för oss båda..det resulterar i att jag jobbar 10 timmars pass i veckan.. och ändå inte hunnit med...

Jag kom hem igår somnade som en stock..sen upp efter tvp timmar och ut blev upphämtad och sen drog jag och P och käkade thaimat och sen sväng ut till havet i hans lilla blåa bil...skönt!...

Tacka gud för helgen...och jag hoppas fortfarande på regn.. så det sköljer bort allt bajs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar