Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 28 mars 2009

Min hood!

Jag och Salem al Frisyr möttes upp igår kl 21 och skulle ta oss en öl i Linné..gick först in på Istället men där vände vi ganska snabbt...Mr frisyr fick spel på reaggamusiken..haha..jag med faktiskt  (gillar inte musik i baktakt..)..så vi traskade rätt över gatan till The Temple pub.

Jag märkte att nån vinkade i fönstret..och  ja där satt Kriss och hennes kille..nice..vi hittade ett bord och ölade och tjötade..!

Sen barhoppade vi upp till Karlssons garage och tog en öl till och käkade ölkorv.

Mycket trevlig kväll...var nog hemma kl 3... vaknade kl 7.30 av en vidrig mardröm.. ja så vidrig att jag inte ens kommer att ens försöka förklara var det var..usch..

Nä nu blir det frukost ..gräddomelett och stekt halloumi..

God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar