Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 24 mars 2009

Antony and the Jonsons

Jaa i torsdags var det dags! Jag syrran och hennes man åkte på konsert på Cirkus på Djurgården, Stockholm.. det var packat med folk..vi skulle äntligen se Antony and the Johnsons...faan vad bra det var! Han var både rolig och charmig..det kanske man inte tror, inte jag iallafall..

Han hade faktiskt mellan låtarna långa samtal med oss i publiken..han pratade om hur mycket bättre världen skulle se ut om det fanns mer kvinnor i politiken...hmm...:) Han sjöng så håren stod rakt upp på armarna..och jag blev fan blöt i ögonen på vissa ställen under konserten..

Jag lägger in en länk här från youtube för er som inte vet vem jag pratar om... Har ni chans att se hon om GÖR DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar