Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 11 mars 2009

Jaa tamigfaen!

Virst är det vårsolen som tittat fram idag...jag stod ute på jobbet och väntade på folk och det värmde faktiskt!..Det finns hopp om livet!

Jag har nu insett varför jag är så deppig.. (förutom att jag tjänar dåligt och inte är kär).. jo jag har ju inte käkat socker eller kolhydrater på 2 veckor typ... jäääävligt stingslig är jag och sur...humöret går ju minst sagt upp och ner..

I dag efter jobbet gick jag genom stan och hittade en jättesöt present till Morris som han skall får nästa vecka för du drar jag till Uppsala/Stockholm och går på Namngivningsfest för honom, plus konsert med www.antonyandthejohnsons.com/

Nu skall jag strax iväg och få Jademassage..pappa ska med åxå.. hejehej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar