Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 18 januari 2009

Terminstart -09

Ikväll är det terminstart för mig på kickboxningen... egentligen startade det redan i tisdags, men jag var som sagt sjuk i veckan. Idag känns det som om det är läge att börja träna.

Jag var till träningen i fredags utan att vara med, bara för att tala om att jag kommer när jag blivit frisk och jag pratade med en av våra tränare och sa att han inte får köra skiten ur mig på söndag (idag) eftersom konditionen är på noll..han bara flinade...faaan..jag skulle aldrig ha sagt nått..haha..:)

Igår käkade jag och Tussan middag och efterrätt här hemma hos mig..Vi glodde på en film som var både bra och för lång. Spanade även in P3Guld-galan...jag fattar inte varför Håkan Hellström alltid tar hem pris.. Tussa blev nästan förbannad på Håkan..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar