Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton i Krutröken!

Igår satte jag mig på tåget från norrland. Väl hemma möttes jag av Tussan som redan var hemma hos mig och lockade håret...och vilka lockar sen...hehe..:)

Jag duschade och piffade medan Tussan hackade alla grönsaker och så snällt assisterade TACK!...sen kl 19 kom Fröken F, Kollegan och hans polare M. Vi käkade Tacos och spelade spel och drack bubbel..Mycket trevligt!

På tolvslaget ramlade vi ner på Linneplatsen och kollade på alla fyrverkerier..jesus vilken krutrök...värre än Lützen.

Hem igen och spela lite till tills folk trillade hem vid 3 snåret.. Tusen tack för en bra kväll!

Bilden tagen på morsan och farsans trappa kl 09.00 igår..soluppgång och ett otroligt ljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar