Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 20 maj 2008

nått som retar mig..

I flera år tillbaka handlar jag mat på en liten butik inte så långt i från där jag bor.. varje gång jag köper en läsk eller något med kolsyra så ser kvinnan inkassan till att flaskan alltid välter..

Det spelar ingen jäkla roll hur jag beter mig så ställer hon flaskorna/burkarna upp och på nästa band så välter dom..och hon har till och med vält flaskorna med den där "varuavskiljaren" helt jävla medvetet..

Jag har aldrig sagt nått men nu har det gått 5 år och det kryper faen i kroppen på mig...

och alltid ALLTID har jag ju så kort minne så jag kommer hem och öppnar och det SPRUTAR ur flaskan...ghaaa... är det konstigt att man har hjärtflimmer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar