Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 30 maj 2008

Kärringen trängde sig...

I söndagskväll smet jag in på Burger King på Järntorget för att köpa mig en cola, vi hade ju flyttat med bandet och jag var aptörstig..eller för att citera Lottas ex pojkvän "Jag var torrast i hela jävla munnen"

Väl inne på BK ser jag till min glädje att det inte är nån kö alls...smidigt..

Jag går fram och får vänta en litet ögonblick på tjejen som jobbar där.. Precis när jag ska öppna munnen och beställa kommer en enormt stor tant och tränger sig före??..hur faen är det möjligt..?!

Hon börjar beställa och jag blir bara stående och gapa.. Tjejen bakom disken tror ju att vi är samma sällskap eftersom kärringen hänger mer eller mindre på mig..

Jag säger: Du verkar hungrig..

Tant: Vaddå? (hon håller upp ett rabatthäfte som om det skulle vara nått jävla vip-kort)

Jag: Det är ju inte så fasligt lång kö..typ JAG.

Sen gör jag MIN beställning och tanten står kvar och föröker stirra ihjäl mig...Jävla psykotant..fnys.. jag tog min läsk och gick till spårvagnen..

Jag var fan beredd och måtta en karatespark om det var så alltså..ingen/inget fick komma emellan mig och läsken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar