Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 3 maj 2008

Åsså en jävulst lång lista..

Jag snodde denna lista från Saxiquine 

1. Tre namn jag lyssnar till:
Britta, Balboa, Britney

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag har ett underhållningsvärde

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag kan var för hård.

4. Detta är jag rädd för:
Panflöjter och att familjen ska dö.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, sömn och ett asflabb

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Gilla alliansen, förstå Nazismen, Nysa när jag ligger raklång.

7. Detta tycker jag om att göra:
Skratta, sjunga, larva mig.

8. Detta vill jag göra just nu:
Äta pizza och glo på film.

9. Bästa känslan:
När jag har varit snäll emot mig själv

10. Värsta känslan:
Att inte kunna ställa upp när någon ber.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Normal..och det är faen svårt att hitta nån sån..

12. Är jag kär just nu?:
Nej

13. Jag vill gifta mig:
eeh…sånt vet man inte

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Köpa ett hus exakt där jag vill bo och lära mig brädsurfa

15. Min käraste ägodel:
.. är inte det hela jag?

16. Något jag vill ha i present:
En ny lägenhet med balkong!

17. Detta har jag på mig just nu:
en rosa tröja som det står Mumbai marker på och svarta mysbrallor

18. Favoritkläder:
jeans och tröja

19. Favoritdjur:
Katt och hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rocknroll…synth, visor och pop

21. Då grät jag senast:
Blev lite frustrerad när jag INTE hade hjärtflimmer när ekg:t äntligen var kopplat till kroppen

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Bild/ Kemi

23. Stjärntecken:
Lejon

24. En bok jag gillar:
Harens år- Arto Paasilinna

25. En film jag gillar:
Fear and loathing in Las Vegas.

26. TV-program jag gillar:
Top model, Hells kitchen, Andra sidan.

27. Favoritdoft:
Sonia Ryikel´s Belle

28. Detta äter jag gärna:
Thaimat, husmanskost, Niclas goda lappskojs!

29. Dricker helst:
Bubbelvatten

30. Favoritgodis:
Saltlakrits, salmiak och mörk choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Var faen som helst!

32. Färgen på mina ögon:
Blåa

33. Min längd:
166.

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
Radio i köket och gärna x-box

36. Person jag beundrar:
Alla ensamstående föräldrar som får skiten att gå runt..

37. Så här bor jag:
I en mikroskopisk etta med dammråttorna..men rätt mysigt!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
eeeh…en..den kastade jag ut igår

39. Det här tänder mig:
Humor och en hjärna

40. Det här gör mig avtänd:
Svartsjuka och missunsamhet

41. Favoritfärg:
Allt som är uttvättat.. och svart

42. Favoritcitat:
Den störste idioten är inte född än.


43. En hemlighet jag vet:
Att jag ska bli Moster i september

44. Den bästa present jag fått:
oj..många men jag gillar rökelsehållaren från Frida.

45. Senast köpta skiva:
Hellacopters- head off och en samlingsskiva med Freddie Wadling

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt hår och mina fötter

47. Det jag är missnöjd med:
extra kilona..men dom skall bort

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag blir nästan döv när jag ligger på mage..ingen vet varför

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Sing- la, Alebark och Ellie om dom har en stund över!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar