Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 15 mars 2008

Melodifläskival!

Ikväll ska jag minsann placera mitt rocknrollarsel i soffan och kolla melodifestivalen..jag har lyckats bli engagerad lite mot min vilja..haha.. Jag tror minsann att Perrelli tar hem hela skiten. Eller så blir det lilla Amy för hon har så jäkla många fans som är barn som kommer att tjata hål i huvet på sin barnvaktande mormor om att får ringa 1000 gånger och visst får som det..:D

Jag har nog aldrig kännt sånt motstånd till nån låt förräns nu...jag ber till gud att inte den skånska Frida skall vinna..det kryper i kroppen när jag hör henne...samma gäller Christer Sjögren..go home säger jag bara..haha

så nu har jag gallat klart...här har ni kvällens startfält ! lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar