Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 10 mars 2008

Galna träningssjukan..

Jag stressade som fan idag för att jag skulle hem efter jobbet och sen direkt iväg och träna dubbelpass på gymmet..men när jag kom dit upptckäkte jag att jag sett fel på klockan jag var där förtidigt så jag tänkte att jag går väl en rask promenad på 45 minuter..

Efter 30 minuter började det bli riktigt jävla tungt..det faen stasade i benen...vafaan?! blir man så trött av att vara sjuk i en vecka..då såg jag mitt misstag..jag har gått i uppförsbacka..level 9 på incline...satan..har jag bestigit mount Everest på 35 minuter..jesus..

Jag klev av och stretchade..nu har jag kört fitness/core mage/rygg och en timma afrikansk dans... i morgon kommer jag INTE kunna gå normalt..haha..

Nu ska jag strax iväg och hämta en bil..jag ska vara bilvakt i 10 dar medans mina polare är på Mauritsius...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar