Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 31 mars 2008

Jävla inferno..

Det finns inte mycket i denna världen som kan stressa mig..men jag har upptäckt att jag blir helt tokig när det gäller försäkringsbolag... Varför??..jaa jag vet inte..jag blir bara förbannad och tokig för man får inga raka svar och alltid är det nått skit som skall betalas som jag inte vill och så blir jag sur och vill lägga mig på golvet och sparkas som en svettig unge...

I och med att jag nyligen bytt fackförbund har jag blivit bombarderad från alla jävla håll med luntor med "läsaigenomlektyr"..gud så irriterad jag bli..JAG VILL INTE LÄSA IGENOM!.. Jag ringde min arbetsgivare och kollade om vad som hände om jag skulle dö idag och då sa dom att jag var försäkrad genom jobbet och mina efterlevande skulle få stålar och att min begravning skulle betalas av jobbet.. finemnang..det betyder att jag kan stryka min livförsäkning hos förenade liv..för jag har fan inte några efterlevande..betala till nån som inte finns? Höjde min sjukförsäkning men en tusen lapp åxå..

Hemförsäkningen har jag på annat håll klart å betalt..då är det bara olycksfall kvar då...skall ringa Trygg hansa i morgon..om jag nu orkar..blääää..hata..less..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar