Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 13 december 2007

mysig dag..

Min dag började med att jag möttes av luciasång på spårvagnen....det strååålar en stjärna.. Himla mysigt faktiskt..sen har dagen varit stressig men jag blev glad nrä jag såg att min kollega bytt till vinterdäck på min bil...som tack får han ha den över julen eftersom jag ändå inte är i stan:)

Här ser ni mitt lilla kontor som är nystädat och lite julpyntat...gööött... snart är det julledigt efter några minst sagt hektiska veckor..

Dagen avslutades att jag åkte och handlade lite glögg och en nötknäckare som jag inte har någon och aldrig ägt ens..hmm.skumt..och så lirade dom Paradise City med guns n roses på radion...hmm..kan man bli mer nöjd??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar