Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 29 december 2007

jag snodde den..

Alltså denna lista från förra bandmedlemmen saxiquine..Angående året 2007 som gått..

Aldrig gjort förut: Sagt upp mig från en en fast tjänst..för att testa annat..
Nyårslöften: Hade inga så det var svinenkelt.. 
Död: Tror inte att någon i min närhet dog detta år..men ack Thore Skogman..
Land: Costa Rica-Golfito-resan planeras till 2009
Lärdom: Inte äta Imodium, sket inte på en vecka..
Framgång: Nya medlemmar i Viper trail= mycket spelningar
Skada: Opererade om ärret på halsen.. och några luftrörskattarrer..
Köp: Ny vinterjacka!
Slöseri: med svordomar..som vanligt..
Glädje: I replokalen
Jul: I Norrland
Program: Nya dataprogram på nya jobbet..
Önskan: Att gå ner i vikt
Födelsedag: Jag fyllde 33 och jobbade och bjöd jobbet på blåbärsbullar..
Må bra: Gjorde jag under året och jag fortsätter med det.
Kändis: Alltid Elvis
Saknad: En Snygg kille med stålar förståss
Människa: måste ju vara jag det! First and last and always!

Hur var erat 2007?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar