Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 14 december 2007

Avgrundsvrål och shopping..

Jag klämde handen i dag..satan vad ont det gjorde..nu har den svullnat upp och jag tappade känseln ett tag i pekfingret..men det blir nog bra..jag skrek inombords så håren i ansiktet stod rätt ut...sablar..

I julklapp från mitt jobb fick vi en halv dags shopping..så jag stämplade ut kl 12 idag och drog på stan och shoppade lite...sånt som man behöver och sånt man inte behöver..men som känns bra..:) åsså köpte jag en julklapp till pappa..och nu blir han nyfiken eftersom han läser min blogg..haha..!

Så nu ska jag steka fisk och sjunka ner i soffan.. i morgon är det partäjj för då lirar grabbarna i mitt band med sitt andra band "Dead by dawn" dom är förband till "Dismember" på wishclub på Kungsgatan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar