Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 6 oktober 2007

och vem är du då? detta är jag..

Detta är jag.....

Sjunger rocknroll i Viper Trail
Diggar civilkurage som faen..
Avskyr ljudet av tomma PET-flaskor som faller mot golvet..
Jag är inte orolig bara rolig..
Har tre stjärnor tatuerade i svanket
..och en gubbgrå Toyota..wrooom..
Stort fan av färsksaltad gurka..
Vill bli kär...men det verkar omöjligt..
Dricker mig riktigt jäkla full mellan varven
Tycker att lakrits och glass i kombination är en dödssynd..
Jag är konsekvent..
Jag måste säga Crazy leg Larry,(tyst)om jag ser nån som går konstigt..
Har sett några av mina tidigare liv..
Gillar taxar..
Statsanställd..
Gillar att rabbla fula ord så fort jag kan..
Kramas om tillfälle finnes
Har insett att den största idioten inte är född än..
Har jag sagt att jag är norrlänning?
Dricker CocaCola light lemon..
Tycker att: Det är inte alltid dom dåliga flickorna som är dom sämsta!
Pratar högt med mig själv
Ananas gillas!
Funderar på kärleken..hur funkar den?
Får nervösa ryckningar i ögat av jobbigt folk..
Är svag för falafelrullar..
Längar alltid till solsemester.
Älskar dill!
Gör fula grimaser och låter när jag minns nått pinsamt jag gjort..
Blir arg av snarkljud..
Tycker om att titta på himlen
Gillar verkligen hallonsylt..
Hatar otrohet
Gillar att lira poker
Kör bil skitfort
Har lite smutsfobi..
Har ofta öronproppar för att slippa höra...
Får FÖR högt blodtryck av kollektivtrafiken
Pratar med pensionärer på ICA
Älskar sommarregn
Pratar i sömnen..
Säger, VA? alldeles för ofta...
Hatar mopedljud
Gillar när det snöar
Bygger koja i sängen.
Kan få akut ont i hjärtat om jag ser nått som är sorgligt
Älskar smörgåstårtor..
Hatar motvind när jag cyklar
Äter mängder med saltlakrits
Är feminist..såklart..vore väl dum i huvet annars..ni med..
Jag pratar med alla djur jag ser..även dom på tv..
Flirtar när jag känner för det
Rapar i micken på repen
Psykar mina enda vänner..
Drar dåliga skämt
..och dessutom skrattar åt dom
Äter thaimat mer än gärna
Tycker om att dricka kaffe i vårsolen
Är stor i käften, kanske för stor ibland..
Gillar frågesport
Kokt mä brö ä gott..
Kan titta på kartor i timmar..
Älskar pastasås med vitlök och jambalayakorv i..
Leker cirkushäst i köket och även med min mamma..
Svettas
Tycker om att titta på TV
Dricker soya rakt ur flaskan
Dansar nakendisco ismyg på mornarna.
Gillar att köpa små saker som glittrar
Tycker inte om konflikträdda människor
Konflikträdda människor gillar inte mig heller tror jag..
Spelar alla sorts elektroniska spel
Kan även vara fruktansvärt dryg och tyken
Flinar snett..är född sån..
Uppskattar verkligen vanilj..
Löser korsord
Rapar som en hel bondläpp
Klagar högt över dålig TV reklam
Skjuter ut magen allt vad jag kan
Smsar
Tror ärligt talat att jag skulle vara en jävel på rally..
Men för det mesta ligger jag och sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar