Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 26 oktober 2007

Men hur ska dom ha det??

Sen i augusti har jag bråkat med a-kassan om att få ersättning för den tiden jag var arbetslös..och hela tiden har jag hört att jag ska få karens på 25 dagar eftersom jag måste ju STRAFFAS för att jag sa upp mig från en deltid (där jag även var varslad) för att jobba heltid.

Inga papper som jag skickat in har varit tillfredställande för dom..men nu sisådär 2½ månad senare har jag nu fått ett beslut hem per post och där står det att jag ska få pengar..men dom verjar har glömt bort karensen...så törst man ta emot pengarana eller kommer dom om ett halvår och kräver tillbaka?? Jag tänker INTE sitta en gång till i telefonkö och prata med jobbiga telefonhandläggare som ändå inte kan svara på mina frågor..och inte heller kan dom koppla en vidare för att snacka med nån som kan mer för då "försvinner" jag bara ut ur systemet..visst...

Idag är jag hemma från jobbet..mår inte alls bra..förkylningen har inte brytit ut men vilken sekund som helst...

Tack ni som kom i onsdags och spanade på Viper trail..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar