Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 4 oktober 2007

det ser ut som ett horhus..

Japp det gör det..men jag orkar inte städa..men jag måste väl..har inte anställt nån trots att det är avdragsgillt nuförtiden..

Skulle inte vilja ha nån okänd som städade hemma..lika lite som jag vill städa hos nån annan som jag inte känner...nää fy..gud vet vad man kan hitta..

I morgon är det fredag och kan inte fatta att veckan gått så fort..det börjar klarna lite i alla program på jobbet..lite..sa jag..:)

Har fortfarande inte fått några a-kassepengar trots att jag blev arbetslös den 12 augusti..men skam den som ger sig..det borde ju hända nått snart..

Ikväll är det premiär för Peking Express på kanal 5...det tänker jag titta på..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar