Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 9 januari 2012

Trumvirvel igen!

Håll i er.. jag har minskat sammanlagt 46,5 centimetrar sedan september!!

Nu under julen har jag som mest minskat 4 cm runt bröstkorgen så igår var jag tvungen att köpa ny bh.. den andra var för stor.. GÖTT ÄR DET!

Sammanlagt har jag gått ner bara 5,5 kilo men hjälp av lchf, och 10 kilo sen för ett år sen då jag påbörjade min "gå en mil om dan" experiment.. den hjälpte mig bara med de 5 första kilona...

I helgen ska jag på öppet hus och kolla in lite dans på ett ställe där jag bor... spännande!

2 kommentarer:

  1. 46,5? Galet! Grattis! Hoppas jag når det snart då jag med...

    Kram och keep up the good work

    SvaraRadera
  2. Tack Petra! Du mäter väl dig också? Det är där man märker mest och blir peppad! :)

    SvaraRadera