Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 17 januari 2012

Bussig reporter!

Jag går ju och funderar på ett examensarbete. Har lite tankar och än har jag inte bestämt något.. Men strax efter jul läste jag en artikel på Aftonbladet. Artikeln handlade om ännu ett tragiskt familjeöde med våld och misshandel som gått ända till hovrätten.
En konstig historia som jag blev fundersam på när jag läste den.

Men jag kände att den domen måste jag bara läsa och se hur fan aftonbladet tolkat och vinklat historien.

Jag sökte på Zeteo och Karnov, men domen fanns inte. Jag googlade och hittade en journalist som även han skrivit om denna tragedi. Jag mailade honom och frågade om han hade kvar diarienumret, men det hade han inte...

Hittade en annan kriminalreporter som jag mailade och hon skrev tillbaka bums och bifogade hela domen som pdf på hela 47 sidor!

Men guuud vad bussigt!! Tänk att folk faktiskt är bussiga mot varandra. Detta gjorde mig pepp att faktiskt fortsätta mitt examensarbete...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar