Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 2 oktober 2011

Jag fattar inget

Jag fattar verkligen inte hur min kropp fungerar...varför reagerar den helt fel?!

Jag har dom senaste veckorna inte varit så frekvent med motionen..typ alltså inte gått en mil per dag ( inte för att jag går ner i vikt av det) men istället har jag ätit vad fan jag vill ..till och med godis..och vad händer?

Jo jag går NER i vikt..det var ju otippat.. bra men otippat. Dessvärre tror jag ju inte att det kommer att hålla i längen. Så nu är det GI som gäller benhårt nu framöver..inget socker eller "vita" produkter.

Även Bright's joggingskola har startat Jag känner att konditionen inte är såååå dålig men jag vill inte få ont i kroppen, för att springa när man väger en del gör ONT.

Så nu har jag ett schema som jag skall följa. Springa en minut gå i en minut springa i en minut gå..(men bara i max en timma ) som successivt kommer att utökas om jag nu tappar några kilo så påfrestningarna inte blir för höga på fötter, knän och höften..för att inte tala om benhinnorna.

Roligt är att jag känner att det går lätt att springa..
..även om det gör ont.

Jag är pepp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar