Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 4 oktober 2011

Gallsten sucks!

..och såklart när man ändrar sin kost (senaste veckan har jag skippat nästan alla kolhydrater) så kommer ett gallstensanfall så sant som amen i kyrkan.

Tänk att det alltid ska vara så..

Gallstensanfallet har bara legat och vibrerat och molat och det har inte brutit ut..men jag har haft rediga känningar och svettattacker och känslan av att vilja spy.
Har jag tur bryter det inte ut..har jag otur så får jag så ont så jag svimmar, det har hänt en gång, fruktansvärt. Jag har en hemlig gömma av diklofenak..och skulle det ta slut skickar jag ett sms till min "dealer" i Masthugget..hehe..:)

Jag fick mitt första gallstensanfall bara några dagar efter min operation i halsen. Det visade sig att det är vanligt att om man blir drogad med kodeiner så kan man få problem med gallan. Tack så jäkla mycket för det...det suger..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar