Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 8 juni 2011

Skittrist

...världshistoriens längsta dag..ja det var i dag det.... Den ville inte ta slut och inget roligt på praktiken alls... fan.. man skulle bara legat hemma istället, mycket mer givande hade det varit.

Söndagen bjöd på skratt vin och grillat ute på landet.. helt supertrevligt!
Hörde att grannarna hade hört oss, men ingen var arg att vi störde och det var skönt å veta!

I morgon ska jag med på barnförhör..se hur åklagaren och polisen förhör barn. Kan ju bli fruktansvärt jobbigt. Men också väldigt intressant. Hur förhör man en 4 åring?


Vad denna dag hade med sig var ju skatteåterbäringen.. inte dumt alls.

Nu ska jag titta på en karta över dalarna, för jag ska snart dit med syrran och småkillarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar