Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 9 januari 2011

piggåglad

I morgon är det skolstart för terminen..ska bli roligt men även tufft att vara på alerten hela tiden.. Vill fortfarande inte göra omtentor... Tackochlov har jag inte behövt göra någon :) kliva upp tidigt i morgon utan att vänt tillbaka dygnet...fan sug på den du..ghaaa

Jag står fortfarande i valet och kvalet om jag skall köpa gymkort (löpträning framförallt) 299/mån i ett år eller om jag skall träna kickboxning i ett halvår för 1600 bara två ggr i veckan... jag har velat länge nu...Har mailat min gamla klubb och frågat om jag kan haka på och testa på tisdag, men jag har inte fått svar ännu..

I morgon ska jag kliva upp glad och pigg och utvilad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar