Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 17 januari 2011

Håret.

Jag har ju velat i ett år nu med att klippa en page..både varit för fattig och för fet för en page...anser jag...

Min vän Sara är snygg i sin page..me like. Nu ska Tussan klippa page.. har förstått att långhåriga kvinnor klipper gärna håret när dom blir dragna i det av sina bäbisar... (mammorna i min klass nickade instämmande och kallar den amningspagen..)

..och jag då..jag står fortfarande och velar.

den värsta nackdelen som jag minns med pagen är ju att det inte går att sätta upp i tofs..(utan att se ut som ett white trash) när man ska träna eller bara inte orkar tvätta det.. hårspännen hårspännen hårspännen..

..jag velar ett tag till och funderar på vilken färg jag vill ha..blond, mörk..kall varm..hmmm..

Jag vill vara lite fin när jag skall ut på praktik i april...hmmm..

Tips ideer nån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar