Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 7 december 2010

Tack!

Helgen som gick var skittrevlig. Fröken S kom upp från Malmö och hängde på julfesten. Vi sjöng Singstar, lirade Buzz och sörplade glögg och hade det nice:) Fick även ett mattips Laxteriyaki..suuupergott..åt så jag brann av i 1½ timma, snacka om paltkoma.

Var på Apoteket idag och hämtade ut medicin för 550 kronor..INTE kuul när man har lite på kontot som dessutom skall räcka till slutet av januari... Jag snackade även med en klasskamrat idag om en kinesisk läkare som hon haft kontakt med, jag skulle få hans nummer. Måste ta reda på varför jag mår som jag gör med hjärtat och viktuppgång, sköldkörteln osv osv..

Jag säger det igen:

-DET BLIR INGA JULKLAPPAR

..så nu måste jag läsa en Dom från Hovrätten och sen skriva ner minst tre A4 sidor om vad som hänt denna arma människa i domen..hej och hå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar