Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Gott nytt år alla! Jag firade jul med mor och far och syster och småkillarna:) Tåg till Uppsala och bil resten:)

SJ skötte sig inte men jag drabbades inte eftersom jag valde att ta bil halva vägen... vilken snöstorm..många olyckor, stopp och en snitthastighet på 40 kilometer i timman..

Men vi körde bra både syrran och jag. Bilen var inte dum den heller man sitter som en kung. Nissan Murano heter den visst!

Nu är det årets sista dag och jag och hjärtat har handlat middag tills ikväll..inget fancy...lite grillchips och marängswiss.

Kl 17 smäller dom av 812 stycker fyrverkeripjäser..det skall vi se. Ska ta oss upp till Utsikten i Slottskogen och titta.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar