Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 16 oktober 2010

jävla comhem..

Jag fick ett nytt modem av comhem eftersom mitt modem aldrig har fungerat bra..man har fått starta om det en gång om dan sen ett år tillbaka. Alltså den dagen då det var nytt.. men jag har väl varit kund i 7 år kanske..

jag är så hederligt trött på com hem...jävligt trött.. en del som dessutom arbetar där är ju helt vridna.. En tjej bad mig starta om modemet när jag pratade med henne.. men hallå..ska du inte försäkra dig om att jag inte pratar genom just det modemet.. ?idiot.

Nu är det nya modemet på plats och jag har märkt att min nummerpresentatör inte fungerar.. och idag tänkte jag ringa och påpeka detta.. nu har jag försökt i en timma att komma fram..men icke.. inte ens den mekaniska tanten har orkat gå till jobbet idag..

hur mycket problem skall man behöva ha med com hem.. hur har dom det själva..märker dom inte av hur trögt allt går.

Det tråkigaste är ju att jag känner så mycket folk på com hem och två av dom har försökt att hjälpa mig..men det biter inte heller. Hur ska dom kunna rå på det?

Nu är jag less..stick och brinn.

fortsättning.....

Efter 50 minuter i telefonkö kommer jag till en tjej som vill koppla mig vidare..jag väntar ytterligare i 25 minuter och hamnar hos en kille som påstår att det är fel på min telefon plus att han vill starta om modemet.. jag säger att -NEJ GÖR INTE DET FÖR DET ÄR DEN JAG RINGER VIA!

-ingen fara säger killen och PIIP jag är ute ur samtalet..

tror ni att han ringer upp?????

svar nej..

HATE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar