Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 8 oktober 2010

Det rasslade till..

japp det rasslade till och ännu en vecka är avbetad... mamma har åkt hem efter en trevlig helg! Tack söta mamma:)

Skolan tuggar på och jag känner ena dan att det är lugnt..och sen nästa dag att jag får panik... stortentan den 18 oktober stressar mig..har 5 böcker plus lagboken och inga instuderingsfrågor..kul..

I helgen ska jag möta upp några klasspolare och plugga ihop på ett kafé..hoppas det ger något. För att bli godkänd att ens skriva tentan måste vi lämna in ett case..inte så litet heller... Det skall vara redovisat muntligt på tisdag..ghaa..och sen snyggt inlämnat till läraren..

Caset går ut på att jag skall ska sälja hästtransporter till företag i Englan.. jag skall skriva Anbud, avtal, transportavtal..m.m.och sen analysera risker och göra 10 års uppföljning....halleluja säger jag...

I morgon är det fredag...lektioner heeela dan...men lite roligt är det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar