Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 10 maj 2010

Uppkopplad!

I dag var jag till Lundby sjukhus och fick en eventrecorder kopplat till mitt hjärta. Det var meningen att jag skulle ha den i en vecka men jag  övertalade sköterskan att det inte var någon mening att ha en maskin för en vecka (dvs 5 tryckchanser att spela in felaktiga hjärtslag) för isåfall har jag fyllt minnen redan innan jag lämnat sjukhuset... hjärtat slår i otakt var 15 sekund så det är snarare intressant HUR OFTA än OM det sker..

Så istället kopplade dom in en maskin som jag skall ha 24 timmar som spelar in ALLT! gött.. så nu sitter jag här med sladdar och en maskin i midjan..snyggt som fan...

Annars så kan jag avslöja att jag och Hjärtat har käkat skitnyttigt heeela förra veckan och på bestämda tider och resultatet??.. Hjärtat går ner i vikt och jag ökar...kul..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar