Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 31 mars 2010

tur!

Igår tappade jag min plånbok! jag fick panik men jag var snabb som satan och ringde 118118 och bad dom koppla mig till pressbyrån på Drottningtorget. Det var det sista stället jag varit inne, och vet ni vad!? plånkan låg där och alla sakerna fanns kvar...PHU! Tack universum på en liten påminnelse att vara uppmärksam..

Jag fick även en påskbukett av en av tjejjerna på städet.. jag blev väldigt snopen men glad.

Idag är det sista dagen på jobbet och jag har fått en till bukett och en flarra vin...tack tack:) Många kramar och många ledsna miner för att jag skall sluta. Men jag står fast vid mitt beslut. Att stanna på denna arbetsplats gör mig sjuk..så för att vara frisk måste jag sluta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar