Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 3 mars 2010

ååh..

Mina jobbnycklar är borta.. har ju inte varit på jobbet på 2 veckor..och nu hittar jag dom inte.

Var inne på jobbet igår och lämnade in ett till läkarintyg till bossen och då sa en kollega att dom sett en nyckelknippa i omklädningsrummet för ca 2 veckor sen... Hon sa att kanske städpersonalen lämnat den till recpetionen. Ute i receptionen sa dom att en knippa med röd kaffenyckel hade legat där i två veckor men nu var den borta... troligtvis inlämnad till hittegods.

I dag gick jag till hittegods..och ingen knippa är inlämnad som stämmer...faaaan... vad gör jag..?

För övrigt skall det göras en ny hjärtutredning på mig. Remiss är skickad igen till Lundby sjukhus..för nu har mitt hjärta slagit i otakt sen i oktober.. Kanske är det därför mitt blodtryck har sjunkit..och att det inte alls beror på att jag hatar mitt arbete så innihelvete.

Min kille (även kallad hjärtat) lyssnade på mitt hjärta en kväll och sa dom beskrivande orden- Men shit så sjukt det låter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar