Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 11 februari 2010

Sicko..

Igårkväll när jag stod och arbetade kände jag att jag var påväg att svimma för tusende gången denna månad.. jag har haft yrsel länge och även näsblod några gånger..

Jag gick in på blodgivningen inne i Nordstan och frågade om dom hade lust att kolla mitt blodtryck. Som blodgivare sen 1995 har jag haft ett stadigt blodtryck på 126/87.

Nu hade det sjunkit till 116/60 Jag fick order om att hitta en läkare som kan förklara detta. Jag ringde previa nu i morse och när jag kom tid kl 11 kollade dom trycket igen.. nu var det nere på 96/50.

Inte undra på att du har yrsel sa läkaren och sjukskrev mig på momangen.

Jag vill inte vara sjukskriven.. jag vill vara frisk och glad och ha ett bra arbete.. det vill jag.. men nu blir det vila och motionera 2 timmar om dan (promenader) och dricka massa vatten och fika med väninnorna..jaaa så sa läkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar