Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 26 februari 2010

jag knackar på..

I natt kl 00.00 började våra nyinflyttade grannar ovanpå att spela skithög musik. Två tjejjer som bor i andra hand. Jag gick upp och ringde på när klockan var 00.30 för då hade det fortfarande inte tystnat.

Dom hörde inte när jag ringde på trots att jag tryckte in ringklockan lääänge. Men när låten tog slutpassade jag på att knackade på....ingen öppnade men musiken slutade. Jag väntade och förstod at dom stod innanför och stirrade på mig genom titthålet.

-jag tänkte vi kunde prata sa jag. Jag vet att ni hör mig, men nu verkade ni ju fatta att det inte går att spela så hög musik mitt inatten. brabra sovgott.

sa jag och pep ner igen till mig...sen var det tyst...:)

Nu hägrar skåne:) Är bjuden på kalas! Jag, hjärtat och hjärtats syrra åker bil ner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar