Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 29 november 2009

Tack alla för julfesten!

mms_image

Tack alla för julfesten! Det hela brakade loss vid 18 snåret, Jag och hjärtat har bakat och fixat hela fredagen:) Folk ramlade in och jag skopade glögg så gott jag kunde i små koppar och snart så var alla fryntliga. Två små gäster hade vi åxå. Theon 3 mån och Loke tre månader. Söta killar:) Jag bjuppade på ost-kex-vin peppisar och julmust.

Singstar startades och stängdes inte av förräns jag skrek HÄRREGUD KLOCKAN ÄR TJUGO I TRE! då gick dom sista gästerna och sista låten som hördes var Parik Isakssons, Hos dig är jag underbar i en helt egen version av hjärtat.

Somnade lite illamående och vaknade av att jag får springa upp och lägga en kaskadglöggspya..jaja... sånt händer. Jag ska nog tacka mig själv för den, för i dag mår jag rätt bra:)

Trevlig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar