Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 14 november 2009

Snabb attack!

I dag tog jag bussen till IKEA Bäckebol.. Jag hade ett mission och det gick inte vägen. Mitt badrum har så jäkla många hål i väggarna så jag tänkte att jag skulle fylla dom hålen med skruvar från eventuellt konsoller/hyllor. Jag har mätt mellnrummen mellan hålen och nej..jag hittar inga konsoller som passar... suck.. Spenderade säker 40 svettiga minutrar inne på konsollavdelningen.. så jäkla mycket folk!

Jag hittade andra saker istället, en julstjärna, toaborste, lampa att på skrivbordet och såklart massa vanlijljus...*nöjd* Bra med presentkort!

Jag pallade inte ens med att ta en korv eller kaffe utan dundrade hem och putt the cattle on istället.

I kväll skall jag bli bjuppad på middag ute..mmmm...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar