Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 25 oktober 2009

Min lediga dag..

Jobbet tar livslusten ur mig. Jobba kvällar utan att få ett enda korvöre i OB.. jag är trött och sur för jämnan... ryggont och luftrör gör ont. Klart som fan att kroppen reagerar när man utsätter sig för saker som inte ger mig någonting..

Måste ta mig igenom detta..men hur?..jag ser ju ingen ljusning..har inte ens jullledighet att se fram emot.

MÅSTE HA ETT NYTT ARBETE NU!! alla tips är välkomna..

..idag är det söndag och min enda lediga dag på 2 veckor..och det pissregnar ute.. Hjärtat ska på barnkalas hos sin guddotter som fyller 2 år och sen  skall han repa.. jag fick följa på med kalaset om jag ville men jag vill inte..jag är inte mig själv..jag är trött och gnällig och vill bara passa på att soooooova..för i morgon är det jobb igen... fy fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar