Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 30 oktober 2009

Jag affirmerar vidare!

Siktet är inställt på ett nytt arbete där jag uppskattas och där lönen är mycket bra och där jag får uppskattning för det arbete jag lägger ned. Jag hittad eett arbete igår som jag nu sitter och skriver ett CV till...måste göra mig sedd...

I dag är jag ledig och jag och hjärtat skall åka ut till det uppsnyggade Frölunda torg...spana lite kanske hitta ett par jeans till mig... härligt med helg!

På mitt nuvarande jobb var det ju så att jag skulle får en bra lön med oktoberlönen, 700 spänn i löneförhöjning och retroaktivt sen ett år tilbaka.. meeeeen..nått gick fel..lönekontoret har inte hunnit med och har jag TUR (som tanta sa) så får jag fetlönen nästa månad... fan jag som tänkt köpa nya stövlar..

Nu har pappa fått lagt ut för biljetterna hem över jul... kul att allt klaffar fröken 35 år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar